دخترم به نامحرم دست بده!

بانوان دارالولایه سیستان

دخترم به نامحرم دست بده!


دخترم به نامحرم دست بده!
با تشکر از خانم «سحر» که این خاطره را برای ما فرستادند.


جنبش دانشجویی حیا: سلام خدمت دوستان جنبش حیا و همه آمرین به معروف و ناهیان از منکر. این خاطره جز محبوب ترین خاطره ها از نگاه بچه های حیا در سایت قبلی بوده است. بعضا دیده شده خانواده هایی که اینجور رفتارها داخلشان است. امیدواریم که با نظرات خودمان و بحث و گفتگو راجع به همچین موضوعاتی در خاطره به بهترین نتیجه برسیم. شاید افرادی باشند که این بحث دردشان باشد. همه لطفا نظر بدهند.

اما خاطره...

السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)
باعرض سلام خدمت دوستان خوبم.
من در یک خانواده ی غیرمذهبی زندگی می کنم. اقوام نیز با مذهب عجین نیستند و لقب روشنفکران رو یدک می کشند. در بین فامیل ما دست دادن به نامحرم وظیفه شده و من بارها از این رفتار، خصوصا از جانب مادرم و به دنبال آن بی اعتنایی پدرم بسیار رنج می بردم. در اغلب مهمانی ها من سوژه ای برای خنده ی جمع بودم و تأثیر این قضیه بیشترشدن عقیده ام به مسیری بود که انتخاب کردم وبه هیچ عنوان سرد نشدم. در یکی از مهمانی های بسیار مهم و رسمی یکی از مردان پخته و سرشناس فامیل به سن حدودا ۴۵ سال، علی رغم مشاهده ی حجاب کاملم بعد از دست دادن با مادرم(متأسفانه)، دستش را به سویم دراز کرد و من دست ندادم، گفت: جای دخترمی … و چندین بار تکرار کرد. همه داشتند نگاه می کردند و من حال بسیار بدی داشتم. ساق دستم را پایین کشیدم و از روی ساق به ناچار به آن آقا دست دادم. بعد از مهمانی مادرم با من دعوایی جدی کرد که تو آبروی ما را بردی. باید درست دست می دادی.

مهم نیست که آبروی پدر و مادرم رفت یا نرفت؟

به نظرشما اصلا من باید دست می دادم حتی از روی ساق دستم یانه؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 15 شهريور 1392
زمان : 17:36


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.